קידום בעזרת קישורים חיצונים המצביעים על האתר המקודם

 Link build

יש להזהר מהחלפת קישורים עם מתחרים בתחום. קישור שמצביע על אתר זר וקישור שחוזר ממנו אליכם,

מאוד קל לזיהוי על ידי האלגוריתם של גוגל. גוגל מזהה ומעניש אתרים רבים על ידי הורדות הדירוג בתוצאות החיפוש.

 

מומלץ לבנות מערכי קישורים ממקומות שונים, ומעמודים בעלי PR (מדד אמינות של גוגל ) של לפחות PR0.

 

עמוד שממנו יוצא הקישור חייב להיות בעל וותק של לפחות חצי שנה, על מנת שהקידום של הקישור יעבוד .

 

ככל שאתר התורם בעל כמות עמודים גדולה יותר, כך הקישור שלו עובד טוב יותר.

 

קישורים שיוצאים מלוחות ללא בקרה של בעלי האתר, כגון פוסטים בפורומים, תגובות בבלוגים וטוקבקים של אתרי החדשות,

בד"כ אינם עובדים ואינם תורמים לקידום האתר כלל.

 

גוגל מחפש אתרים שמנוצלים ליצירת קישורים על ידי כלי ספאם, ומסמן אותם כלא אמינים.

זה חלק מהעדכון האחרון באלגוריתם של גוגל, שנקרא "פאנדה".

 Link Building2

טקסט המקשר וטקסט מסביב לקישור חייב להיות קצת שונה בין קישור לקישור. אחרת האלגורתם של גוגל יסמן את הקישורים כמשוכפלים,

והם לא יתרמו לקידום.

ניתן להשתמש במחולל הטקסטים של בוקסה ליצירת טקסט הקישורים.